Všetko čo potrebujete vedieť, na jednom mieste.

Predovšetkým v spôsobe, akým zásielky prepravujeme. Pre mnohých je predstava prepravnej firmy jedna dodávka, ktorá k vám príde zásielku vyzdvihnúť a tá istá dodávka zásielku doručí niekde v SR. V Anglicku máme tri partnerské firmy, ktoré svojimi vozidlami doručujú a vyzdvihujú zásielky, následne sú kamiónom prepravované do SR, kde ich svojimi vozidlami doručujeme až k Vašim dverám.

Áno je. Zásielka je vyzdvihnutá od prvých uzamykateľných dverí na mieste nakládky a je doručená po prvé uzamykateľné dvere na mieste vykládky

Žiaľ nemôžete. Ako každá prepravná spoločnosť i my máme vymedzené, čo posielať nie je možné, prípadne, čo je možné poslať len za predpokladu, že zásielka nebude poistená. Presný a aktuálny zoznam položiek nájdete v našich prepravných podmienkach.

To závisí od povahy zásielky. Vo väčšine prípadov je najlepším spôsobom zabalenie do pevného kartónového obalu. Doporučenia ako správne baliť zásielky nájdete na našej stránke “Balenie zásielok“.

Áno, a nielen adresou, ale aj telefónnym číslom.

Zásielky zbierame každý deň, aj cez víkendy, po dohode s odosielateľom.

Reklama

[adinserter name="axd-uktra"]

Áno, ale len po telefonickom dohovore s kuriérom.

V takom prípade sa snažíme nájsť riešenie, ako by sme vašu zásielku mohli vyzdvihnúť. Pokúšame sa nájsť iný vyhovujúci čas na vyzdvihnutie, prípadne vás požiadame o možnosť poprosiť známeho alebo suseda o odovzdanie zásielky, prípadne o možnosť odovzdať zásielku z pracoviska, alebo v krajnom prípade musíme vyzdvihnutie zásielky presunúť na najbližší termín zberu.

Preprava trvá približne 10 kalendárnych dní. Môže sa však predĺžiť v prípade nepredvídateľných udalostí.

Každé dva týždne.

Áno, je. Aktuálne informácie o poistení zásielok i uplatnení reklamácií nájdete v prepravných podmienkach.